Kínai horoszkóp

Bíborcsillag horoszkóp - Rólad szól!

Fogantatási Naptár

Fogantatási horoszkóp

Rendezvényekre

Különleges jósdák, egyedi programok

Asztro-coach

Válaszd a jövőt! A sikerkulcs benned van!

Napi Tarot Üzenet

Minden napi Tarot

üzeneted - katt ide!

6 tipp az utálatos stressz ellen!

Közzétéve: 2009. 11. 17. Írta: Sáfrány Zsófia Forrás: Ezoterikus.hu
Értékelés
Te mennyire vagy stresszes? Még az ebédszünetedben is a napi irodai teendőiden rágódsz? Este a barátaidnak is a munkádról beszélsz?
Vásárlás közben nem tudod elolvasni az árcímkét, mert a lelki szemeid előtt az eredmény kimutatások lebegnek? Azt hiszem, itt az ideje, hogy lazíts!

1. tipp: az állandó töprengéstől fejfájást kaphatsz. Néhány csepp borsmentaolaj a homlokra és a halántékra, kicsi masszírozás körkörösen és máris agyő fejfájás. Ez az illóolaj lehűti a fejed és kitárja a kaput a pozitív gondolatok felé.

2. tipp: „Örökké nyomás alatt állok!” Próbáld ki a Pilates tornát! Ha egyensúlyt keresel életedben, akkor kell egy középpontot találnod életedben. Vagyis egy olyan vonzáspontot, ahová az energia áramlik. És a Pilatesnél éppen hogy a testközpontból kezdődnek a gyakorlatok.

3. tipp: ”Nem érzem magam szépnek!” A nők gyakorta koncentrálnak a negatív dolgokra és figyelmen kívül hagyják azokat a dolgokat, amelyekben tehetségesek. Írd fel magadnak, mi az, amitől szárnyra kell a lelked. Ha nem tudod, vagy elfelejtetted már, csinálj csupa kellemes dolgot- menj piknikezni, görkorcsolyázni, színházba- hogy kitaláld.

4. tipp: A ragyogó kisugárzás minden nő sajátja, csak néha elő kell hámozni lelkünk mélyéből. A jó hangulatért a szeratonin felelős. Azért, hogy kellő mennyiség termelődjön a szervezetünkben, ahhoz először tryptophant kell előállítania. Ilyen fehérjét számos gyümölcs tartalmaz, mint pl. a kivi, körte, narancs, áfonya. Mi lenne, ha a reggeli müzlid feldobnád néhány friss körteszelettel? A jó közérzeted nem várat majd sokat magára!

5. tipp: „Stresszes a munkám!” Itt már csak a nasi segít. Na de milyen nasi? Hát minél több agymunkát segítő táplálék, mint a mogyoró, dió, hal, banán, avokádó. Mindenekelőtt az Omega-3 zsírsavak fontosak, hogy erősítsük magunkat mentálisan. Táplálék kiegészítőként a gyógyszertárakban is kaphatóak.

6. tipp: „Álmatlanok az éjszakáim!” A nyugodt álmok nagyon fontosak, hogy újult erővel indítsuk a napot. Néhány csepp levendulaolaj a párnán, vagy pár levendula illatú gyertya megnyugtatja a lelked és elálmosít.
Forrás: Ezoterikus.hu