Kínai horoszkóp

Bíborcsillag horoszkóp - Rólad szól!

Fogantatási Naptár

Fogantatási horoszkóp

Rendezvényekre

Különleges jósdák, egyedi programok

Asztro-coach

Válaszd a jövőt! A sikerkulcs benned van!

Napi Tarot Üzenet

Minden napi Tarot

üzeneted - katt ide!

8 pofonegyszerű tipp koleszterin csökkentésre

Közzétéve: 2009. 01. 10. Írta: fordította: K.T. Forrás: forrás: health.msn.com
Értékelés
Ez a cikk 3238 napja frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Torontói Egyetem vizsgálata szerint az egészséges étrendjüket rendszeresen zabkorpával kiegészítő nők HDL, - vagyis jótékony koleszterin - szintje 11%-kal nőtt.
Bizonyára sokszor hallottad már, hogy szívünk és ereink védelme érdekében kerüljük a telített zsírsavakat tartalmazó ételeket.

A Tufts Egyetem vizsgálatából az is kiderül, hogy a nyers, friss mandula fogyasztásával nagy mértékben védjük ereink falának egészségét, s ezzel közvetlenül csökkentjük a szívbetegségek kialakulásának kockázatát.

Az Annals of Internal Medicine hírlap információi szerint közel felére csökkent azon páciensek LDL koleszterin szintje, akik a gabonafélék mellett alacsony zsírtartalmú étrendjüket bab- és lencsefélékkel egészítették ki.

Az Agricultural Research kutatásai aszerint pedig a fekete áfonya kiváló antioxidáns hatásánál fogva szintén segíti az LDL koleszterin szintjének csökkentését. Egy 2004-es USDA tanulmány pedig az árpa LDL szintet csökkentő tulajdonságát igazolta.

Az avokádó nagy mennyiségű telítetlen zsírsavai csökkentik az LDL és emelik a HDL szintet. Fogyasztása különösen hatásos enyhe mértékű koleszterin szint emelkedés kezelésére. A mérsékelt alkohol fogyasztás, például a vacsora mellé elfogyasztott egy pohár bor segíti a jótékony HDL koleszterin szintjének emelését, s ezzel együtt csökkenti a szívinfarktus kockázatát.
Forrás: forrás: health.msn.com